Wat mijn hart vertelt

Oh hart van mij, die zo voelbaar aanwezig is in mij.

Ik wil jou met al wat ik ben, blootleggen, en jou beluisteren. Ik luister naar het spreken van mijn hart. Wat wil het me zeggen ? De aarde zegt me: Geef mij een stem en geef jezelf de tijd om volledig te worden wie je bent. Jij die op mij woont. Vergeef jezelf de tijd van vallen en opstaan want die is nodig om te kunnen worden wie je bent. Vergeef jezelf de schoonheidsfoutjes die je in dit leerproces maakt. Dit zijn hindernissen die je straling belemmeren. Ik heb jou straling zo nodig. Laat jou schaduwkanten er gewoon zijn, bekijk ze en laat ze dan los. Je bent sowieso een mooi mens wiens geboorterecht ik onvoorwaardelijk respecteer.
Waardeer in de eerste plaats jezelf. Want alle groeifoutjes komen in een reservoir terecht dat je al lerende kan uitgieten voor het overloopt. Dit is de kracht van het tijdperk van de waterman waar jij een onlosmakelijk deel van bent. Jij bent uniek !

Jij bent voortdurend in verandering. Je bent geen vaststaand feit. Zet je dan ook niet vast in een aangeleerd programma. De waterman draagt je op zijn schouders en houdt je stevig vast en giet je leeg. Je bent dit vruchtbare waterbekken dat woestijnen op mij weer tot leven kan brengen. Ik neem je op en leidt je naar mijn diepe spelonken zodat het licht van jouw zon mij kan bereiken want jij bent een kind van de zon. Levenscellen komen tot leven en wekt het leven weer op waar het eerst verschrompeld leek. Ik ben zo dankbaar met jouw lichtkracht dat je samen met mijn fauna en flora een groen liefdesveld creëert op mijn lichaam. Zo kan de gehele mensheid genieten van mijn scheppingskracht . Al wat op mij leeft wens ik te behoeden tegen wat de mensheid zichzelf soms aandoet door mij niet te eren en leeg te plunderen.
Ik draag liefdevol het leven, hoe klein en onbeduidend ook. Ik zorg voor je, onvoorwaardelijk, zoals een moeder doet voor haar kind. Met de kracht van vader zon kan het hier een paradijs zijn waarin het heerlijk toeven is. Als de mensheid met doorgedreven intellect stopt met aan de knopjes te draaien en elke levenscel alle groeikansen biedt door te luisteren naar wat de liefde van het hart te vertellen heeft. Zo wordt het voor de mens van goede wil de hemel op aarde ! Dit wens ik je toe !


2 reacties op “Wat mijn hart vertelt”

  1. shivatje Avatar

    🙏🌹

    Aum Shanti

    Like

  2. Anna brits Avatar
    Anna brits

    Mooi, Martina, onze kracht ligt ook in de kwetsbaarheid! Anna😍

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    >

    Like

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag